en 中文

Cieszymy się, że tu jesteś! Studiuj nad morzem ♥

Informujemy Cię, że w dniach 15-16 września 2021 r. odbędzie się DODATKOWA REKRUTACJA na:

WYDZIAŁ INSTRUMENTALNY

Kierunek: Instrumentalistyka

  • Studia licencjackie stacjonarne
    specjalności: altówkapuzonrógtrąbka
  • Studia magisterskie stacjonarne
    specjalności: harfaklarnetpuzonrógtrąbka

Podyplomowe Studia w zakresie Instrumentalistyki (niestacjonarne)

Podyplomowe Studia Muzyki Dawnej (niestacjonarne)


Chcesz wziąć udział w dodatkowej rekrutacji na studia I lub II stopnia, ale nie wiesz od czego zacząć? Spokojnie.
Przeprowadzimy Cię przez proces rekrutacji krok-po kroku.


  • KROK 1. Rejestracja

Zacznij od zarejestrowania się w systemie internetowej rejestracji kandydatów. Możesz to zrobić tylko od 14 lipca do 8 września 2020 r.
Jeśli jesteś zdecydowany, nie zwlekaj i zrób to teraz – klik!

Rejestruję się!

System po zarejestrowaniu wygeneruje formularz rekrutacyjny. Wydrukuj go, podpisz, a następnie zeskanuj i załącz w indywidualnym folderze kandydata. Link do folderu znajdziesz na swoim koncie w systemie.

 

  • KROK 2. Opłata

Na dokonanie opłaty za egzamin wstępny masz czas do 8 września 2021 r. (decyduje data dokonania opłaty, nie jej zaksięgowania) 

Opłata za egzamin wstępny wynosi 150 zł.

Podczas rejestracji system wygeneruje dla Ciebie indywidualny numer konta do dokonania opłaty. Znajdziesz go w swoim formularzu.

Co wpisać przy dokonywaniu przelewu?

Odbiorca: Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
Numer konta: indywidualny numer z Twojego formularza
Adres: ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk
Tytuł przelewu: imię i nazwisko kandydata, wydział, kierunek, specjalność, z dopiskiem egzamin wstępny

Przykład: Amelia Bliska, Wydział II, instrumentalistyka, gra na fortepianie, egzamin wstępny

Jeśli zrezygnujesz z egzaminów wstępnych nie będziemy mogli zwrócić Ci wniesionej opłaty, bez względu na okoliczności.

 

  • KROK 3. Materiały audiowizualne i dokumenty

Na dostarczenie materiałów audiowizualnych i dokumentów (na wzór wymagań egzaminacyjnych w rekrutacji czerwcowej 2021 r.) masz czas do 8 września 2021 r.

Gdzie znajdziesz szczegółowe wymagania dotyczące materiałów do przesłania?
Znajdziesz je poniżej:

» gra na instrumencie, studia stacjonarne, I stopnia, 3-letnie

» gra na instrumencie, studia stacjonarne, II stopnia, 2-letnie

» Podyplomowe studia w zakresie instrumentalistyki, płatne, 4-semestralne

» Podyplomowe Studia Muzyki Dawnej, płatne, 3-semestralne


Jak dostarczyć materiały i dokumenty?
W tym roku, ze względu na egzaminy w formie online, wszelkie materiały załączaj w Twoim indywidualnym folderze, do którego link znajdziesz na swoim koncie w systemie internetowej rejestracji kandydatów.

Pamiętaj, by odpowiednio wcześnie zapoznać się ze szczegółowymi wymaganiami technicznymi, bo w tegorocznej dodatkowej rekrutacji oceniamy zdolności i umiejętności kandydatów wyłącznie na podstawie nagrań.

 

  • KROK 4. Egzaminy

O zakwalifikowaniu się do egzaminów powiadomimy Cię poprzez system internetowej rejestracji kandydatów.

Egzamin odbywa się w trybie zdalnym, więc musisz odpowiednio wcześnie zapoznać się ze szczegółowymi wymaganiami technicznymi.
Przypominamy, że szczegóły dotyczące przebiegu tegorocznych egzaminów znajdziesz w KROKU 3.

Termin egzaminów w dodatkowej rekrutacji to 15-16 września 2021 r.


Stres? Bez obaw! Pamiętaj o swojej pasji do muzyki i z radością dziel się swoim talentem, także na odległość. W aMuz panuje przyjazna atmosfera. Czekamy na Twoje zgłoszenie!

 

  • KROK 5. Po egzaminach

Przeszedłeś pomyślnie przez egzaminy wstępne? Gratulacje! Jesteś coraz bliżej aMuz ♥

Na dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów masz czas do 20 września 2021 r. do godziny 12:00.

Co musisz nam dostarczyć?

» Jeśli zdajesz na studia I stopnia:
2 zdjęcia w formacie 35x45 mm podpisane z tyłu imieniem i nazwiskiem,
kopię świadectwa dojrzałości poświadczoną przez notariusza lub Uczelnię,
wygenerowany podczas aplikacji na studia formularz, wydrukowany (wraz z załącznikami) i podpisany.

» Jeśli zdajesz na studia II stopnia:
2 zdjęcia w formacie 35x45 mm podpisane z tyłu imieniem i nazwiskiem,
kopię dyplomu ukończenia studiów I stopnia poświadczoną przez notariusza lub Uczelnię,
wygenerowany podczas aplikacji na studia formularz, wydrukowany (wraz z załącznikami) i podpisany.

 

Jak dostarczyć dokumenty i zdjęcia?

Dokumenty możesz przesłać pocztą kurierską lub złożyć osobiście w Biurze Rektora (budynek czerwony, pok. 103, godz. 9:00-14:00) do dnia 20 września 2021 r. do 12:00.


Gdzie w Uczelni uzyskać poświadczenie kopii świadectwa dojrzałości lub dyplomu?
Poświadczenie kopii uzyskasz w Biurze Rektora, Biurach Działu Nauczania oraz u sekretarzy Wydziałowych Komisji Rekrutacyjnych i Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej.

 

  • KROK 6. Student aMuz

Witamy Cię w społeczności #aMuz! Cieszymy się, że jesteś tak #Blisko ♥
Koniecznie spotkajmy się 1 października! Dlaczego to takie ważne?

Będzie to dzień wypełniony spotkaniami, ale i pierwszymi obowiązkami. Opowiemy Ci o zasadach panujących w aMuz; będziesz miał także okazję poznać tajniki pracy niektórych biur i jednostek (możesz zapytać m.in. o zajęcia z wychowania fizycznego, języki obce, program Erasmus+ czy możliwości koncertowania). Koniecznie weź udział w obowiązkowych szkoleniach z zakresu BHP i ppoż. (to jedyna droga, by zostać dopuszczonym do zajęć i w ten sposób już 1 października będziesz miał "zaliczone" pierwsze dwa przedmioty :)).
Od 1 października możesz także odebrać legitymację, indeks oraz podpisać ślubowanie.

→ Zapoznaj się z Praktycznym Poradnikiem Pierwszaka.

Studiuj, bierz udział w masterclass i różnorodnych projektach, udzielaj się w Samorządzie, zostań członkiem Koła Naukowego i rozwijaj swoje skrzydła. Pomożemy Ci w tym!