1. STUDIUJ ŚWIADOMIE!

Sprawy studenckie bywają na początku zawiłe. Nie daj się zaskoczyć i zapoznaj się koniecznie z REGULAMINEM STUDIÓW. Znaj dobrze swoje prawa i obowiązki.

2. ZREALIZUJ SZKOLENIE BHP

Obowiązkowe dla nowych studentów (jeżeli już raz uczestniczyłeś w tym szkoleniu w Akademii Muzycznej w Gdańsku, to dostarcz do właściwego Biura Działu Nauczania potwierdzenie odbycia takiego szkolenia np. wpis w indeksie, kserokopię zaświadczenia).

Odbycie szkolenia jest warunkiem przystąpienia do zajęć!

3. ZREALIZUJ SZKOLENIE PRZECIWPOŻAROWE

Obowiązkowe dla nowych studentów (jeżeli już raz uczestniczyłeś w tym szkoleniu w Akademii Muzycznej w Gdańsku, to dostarcz do właściwego Biura Działu Nauczania potwierdzenie odbycia takiego szkolenia np. wpis w indeksie, kserokopię zaświadczenia).

Odbycie szkolenia jest warunkiem przystąpienia do zajęć!

4. PRZYSTĄP DO TESTÓW JĘZYKOWYCH

Kwalifikacyjne testy językowe pomogą określić Twój poziom języka i przypisać Cię do właściwego poziomu zajęć z lektoratu.

5. BĄDŹ NA BIEŻĄCO!

Polub i zacznij obserwować profil aMuz na Facebooku, profil aMuz na Instagramie oraz kanał aMuz na YouTube i spraw, że nie umkną Ci informacje o ciekawych wydarzeniach, koncertach, warsztatach i bieżącym życiu uczelni.

Masz ciekawą informację, która mogłaby znaleźć się na profilu? Napisz, zadzwoń lub przyjdź do Biura Promocji.
E / promocja@amuz.gda.pl
T / (+48 58) 3009 213
pokój 309, poziom 2, budynek A

Masz na koncie sukces artystyczny? Koniecznie się nim pochwal! Poinformuj nas o nim, wypełniając formularz zgłaszania sukcesów.

Regularnie sprawdzaj swoją skrzynkę mailową – po rekrutacji otrzymasz hasło do planów zajęć, login i hasło do programu Akademus – będziesz mógł na bieżąco sprawdzać punkty ECTS, przydział do pedagogów i swoje dane.

6. SZUKAJ INFORMACJI, SKŁADAJ PODANIA, ZAŁATWIAJ SPRAWY

Wybierz się na zwiedzanie budynków aMuz i odszukaj Biuro Działu Nauczania swojego Wydziału. To miejsce, gdzie znajdziesz informacje o zajęciach, warsztatach, przydziałach do zespołów, egzaminach (w gablotach oraz bezpośrednio w Biurach Działu Nauczania), złożysz podanie do Dziekana.

Biuro Działu Nauczania Wydziału I – Dyrygentury, Kompozycji i Teorii Muzyki
pokój 210, poziom 2, budynek B, T / (+48 58) 3009 233

Biuro Działu Nauczania Wydziału II – Instrumentalnego
pokój 210, poziom 1, budynek A, T / (+48 58) 3009 221

Biuro Działu Nauczania Wydziału III – Wokalno-Aktorskiego
pokój 203, poziom 2, budynek B, T / (+48 58) 3009 298

Biuro Działu Nauczania Wydziału IV – Dyrygentury Chóralnej, Muzyki Kościelnej, Edukacji Artystycznej, Rytmiki i Jazzu
pokój 310, poziom 3, budynek B, T / (+48 58) 3009 229

 

Regularnie zaglądaj na Tablicę ogłoszeń.

Korzystaj ze wzorów podań.

 

Sprawy wyższej rangi załatwisz w Biurze Rektora.
E / rektorat@amuz.gda.pl
T / (+48 58) 3009 201
pokój 103, poziom 0, budynek A

Jesteś w trudnej sytuacji materialnej? Możesz ubiegać się o stypendium socjalne oraz miejsce w jednym z naszych Domów Studenckich. Więcej informacji otrzymasz w Dziale Spraw Socjalnych przy Biuro Działu Nauczania Wydziału I.
pokój 210, poziom 2, budynek B
T / (+48 58) 3009 233

7. POBIERAJ KLUCZE DO SAL W PORTIERNIACH

Ćwiczeniówki dostępne są w godzinach otwarcia aMuz. Możesz je zarezerwować w aplikacji do rezerwacji sal ćwiczeniowych w aMuz (aplikacja jest dostępna dla wszystkich aktywnych kont MS Office i osadzona w MS Teams). W wolnej sali możesz ćwiczyć 2h. Jeżeli po skończeniu nikt aktualnie nie czeka na salę, możesz przedłużyć ćwiczenie. Pamiętaj, że rano w klasie możesz spotkać stroicieli, którzy dbają o harmonię dźwięków naszych instrumentów.

8. POZNAJ BOGATE ZBIORY BIBLIOTECZNE I SŁUCHAJ NAGRAŃ W FONOTECE

Zapoznaj się koniecznie z informacjami dla nowych Czytelników.

Założ kartę biblioteczną i korzystaj ze zbiorów. W czytelni znajdziesz ciszę i atmosferę nauki, a fonoteka dostarczy Ci mnóstwo inspirujących nagrań – od starych płyt winylowych do współczesnych bibliotek cyfrowych online.

Biblioteka i fonoteka znajdują się w budynku B na poziomie 1, a punkt ksero znajdziesz na poziomie 0.

9. ZAJRZYJ DO STUDIA NAGRAŃ

Skorzystaj z preferencyjnych warunków nagrań w naszym Studiu Nagrań. Złóż wniosek o obsługę audiowizualną swoich wydarzeń i nagrywaj recitale – będziesz mógł obserwować swój progres!
E / studio@amuz.gda.pl
T / (+48 58) 3009 238 i 39
pokój 101, poziom 1, budynek B

10. SKORZYSTAJ Z MOŻLIWOŚCI WYJAZDU W RAMACH ERASMUS+

Otwórz się niepowtarzalne doświadczenie studiowania przez rok lub semestr na jednej z naszych partnerskich europejskich uczelni. Informacje otrzymasz w naszym uczelnianym Biurze Współpracy Międzynarodowej.
E / international@amuz.gda.pl
T / (+48 58) 3009 257
pokój 415 poziom 3, budynek A

11. JESTEŚ ZMOTORYZOWANY?

Parkuj na terenie Akademii! 70 PLN/rok + kaucja zwrotna za kartę 30 PLN. Szczegóły w Dziale Administracyjno-Gospodarczym.
E / e.gazda@amuz.gda.pl
T / (+48 58) 3009 206
pokój 112, poziom 0, budynek A

12. DZIAŁAJ W SAMORZĄDZIE STUDENCKIM

Lubisz podejmować inicjatywę? Masz zmysł organizacyjny? Chcesz poznać nowych ludzi, realizować wspólnie ciekawe projekty i dobrze się bawić? Masz dużo pomysłów i rozpiera Cię energia? Działaj w Samorządzie Studenckim! Zgłoś się i daj się poznać!
E / samorzadstudencki@amuz.gda.pl
T / (+48 58) 3009 227
sala 7, poziom -1, budynek A

13. DOŁĄCZ DO KÓŁ NAUKOWYCH

Rozwijaj swoje pasje w rozlicznych Kołach Naukowych!

14. KORZYSTAJ Z UROKÓW GDAŃSKA I TRÓJMIASTA

Kampus Akademii znajduje się zaledwie kilka minut od serca gdańskiego Głównego Miasta, pełnego muzeów, restauracji, kawiarni, barów, w których odbywają się m.in. jam sessions z udziałem naszych studentów i absolwentów. W kilka minut od kampusu dotrzesz także do Filharmonii Bałtyckiej (Ołowianka 1). Tramwaj z przystanku Akademia Muzyczna dowiezie Cię do Opery Bałtyckiej, ale także... na plażę, gdzie nabierzesz oddechu i odpoczniesz po zajęciach. Takie warunki tylko w gdańskiej aMuz! :)

15. ZAPOZNAJ SIĘ Z KALENDARZEM NA ROK AKADEMICKI 2024/2025 ;)

Możesz go znaleźć zarówno na WWW, jak i w różnych miejscach w uczelni (m.in. w gablotach).