Instrukcja przygotowania plakatu

  1. Plakaty na recitale/koncerty dyplomowe oraz dyplomowe prezentacje artystyczne studenci wykonują samodzielnie. Przypominamy, że wydarzenie zgłaszamy również do Biura Wydarzeń poprzez formularz „Zgłoś nowe wydarzenie”.
  2. Do przygotowania plakatu polecamy program graficzny Canva, który jest bezpłatny, łatwy w obsłudze oraz intuicyjny.
  3. Na plakacie powinien się znaleźć kwadrat aMuz. Plik graficzny należy nanieść na całą stronę plakatu, aby zachować odpowiednie proporcje kwadratu. 
    POBIERZ KWADRAT aMuz
    Czasami kwadratowy logotyp nie pasuje do projektu, dlatego na stronie aMuz znajdują się logotypy w poziomie:
    POBIERZ LOGOTYP aMuz
  4. Poza prawidłowym użyciem logotypu, resztę projektu pozostawiamy własnej inwencji twórczej :) Można zastosować naszą uczelnianą czcionkę Basier Square:
    POBIERZ FONT BASIER SQUARE
    Ponieważ wiemy, że nie da się jej zainstalować w każdym programie graficznym, dlatego nie jest to punkt obowiązkowy :)
  5. Format plakatu – A3 w pionie.
  6. Plakat powinien zawierać wszystkie najważniejsze informacje, tj.:
    - Tytuł wydarzenia;
    - Data, Godzina, Miejsce;
    - Wykonawcy
    (ogólnie lub szczegółowo – np. Studenci Wydziału Wokalno-Aktorskiego / Studenci klasy skrzypiec prof. dra hab. Jana Kowalskiego / nazwa orkiestry lub zespołu LUB Imię Nazwisko / Imiona Nazwiska w kolejności alfabetycznej). UWAGA! Nie podajemy tytułów naukowych przy wykonawcach, a imiona i nazwiska wykonawców podajemy w kolejności alfabetycznej;
    - Program
    (np. J.S. Bach, L. van Beethoven, W.A. Mozart – w kolejności alfabetycznej). UWAGA! Prosimy pamiętać o odpowiednich znakach specjalnych, np. C. Saint-Saëns;
    - Organizator
    (np. Katedra …, Koło Naukowe);
    - Informacja o wstępie
    (wolny, biletowany, na wejściówki do pobrania na…).
  7. Gdy plakat będzie gotowy, prosimy o przesłanie go do akceptacji na adres promocja@amuz.gda.pl, a po jej uzyskaniu plakat zostanie wydrukowany w 2 egzemplarzach i zawieszony w gablotach aMuz.
  8. Jeśli student przygotowuje wydarzenie na Facebooku samodzielnie, prosimy oznaczyć profil „Akademia Muzyczna w Gdańsku” (@amuz.gdansk) jako współorganizatora wydarzenia, wtedy udostępnimy je na głównej tablicy. Jeśli wydarzenie na FB ma przygotować Biuro Promocji, prosimy o taką informację na promocja@amuz.gda.pl.
  9. W razie jakichkolwiek problemów/pytań, prosimy śmiało pisać, dzwonić lub odwiedzić nas w Biurze Promocji.