Ubiegły rok akademicki rozpoczęliśmy od hucznego świętowania nowej identyfikacji wizualnej naszej uczelni. Proces rebrandingu, w który weszliśmy w 2018 roku, trwa nadal, a jego kolejnym etapem jest uruchomienie w przededniu roku akademickiego 2019/2020 nowej odsłony oficjalnej strony internetowej aMuz. Jej założeniem jest nie tylko odświeżony, nowoczesny wygląd, ale przede wszystkim użyteczność.

Wierzymy, że nowa strona aMuz będzie przyjazna zarówno dla kandydatów na studia, jak i studentów oraz pedagogów, usprawniając jednocześnie pracę administracji. Mamy także nadzieję, że przejrzysty i atrakcyjny kalendarz wydarzeń ułatwi melomanom ich przegląd i zachęci do udziału w nich, zaś nowy system rezerwacji bezpłatnych wejściówek na koncerty okaże się intuicyjny i łatwy w obsłudze.

Dzięki dostosowaniu strony do urządzeń mobilnych, można ją swobodnie przeglądać na tabletach i smartfonach.

 

Autorzy projektu we współpracy z Biurem Promocji Artystycznej aMuz:

Koordynacja: Dwasiedem

Programowanie: Dwasiedem

Projekt graficzny: workshop91

Identyfikacja: TataStudio