Droga Koleżanko, drogi Kolego – mieszkanko/mieszkańcu DS1 lub DS2,
czy po opuszczeniu akademika z powodu epidemii zostawiłaś/-eś w swoim pokoju coś bardzo ważnego?
Jeśli tak, to aMuz śpieszy z pomocą i komisyjnie spakuje wskazane przez Ciebie rzeczy, przygotuje paczkę i wyśle ją możliwie szybko kurierem na podany przez Ciebie adres lub przekaże do budynku ochrony aMuz, abyś mogła/mógł odebrać ją (za okazaniem dokumentu tożsamości) osobiście lub za pośrednictwem upoważnionej przez Ciebie osoby.
Co powinieneś zrobić, aby tak się stało?
Wystarczy, jeśli do 29 kwietnia 2020 roku (środa) do godz. 14:00 (termin nieprzekraczalny!) wyślesz na adres j.sikorska@amuz.gda.pl maila zawierającego:
- szczegółowy spis niezbędnych dla Ciebie rzeczy, w tym przedmiotów pomocnych do zdalnego studiowania (opisz te rzeczy możliwie dokładnie i wskaż – jeśli oczywiście pamiętasz – gdzie można je znaleźć),
- Twój obecny adres zamieszkania do wysyłki kurierskiej lub imię i nazwisko osoby upoważnionej do odbioru,
- skan/zdjęcie wypełnionego i podpisanego formularza upoważnienia (pobierz jako pdf lub docx),
- skany/zdjęcia oświadczeń wszystkich Twoich współlokatorów (o ile nie mieszkasz sam) w zakresie wyrażenia zgody na wejście komisji do Twojego pokoju, by spakować rzeczy do wysyłki. Oświadczenia mogą być napisane ręcznie lub na komputerze, ale koniecznie z odręcznymi podpisami Twoich współlokatorów.
Do dzieła!
Zarząd Samorządu Studenckiego Akademii Muzycznej w Gdańsku
we współpracy z Administracją Uczelni
UWAGA! Jeśli jednak chcesz zabrać ze swojego pokoju w DS wszystkie swoje rzeczy, kliknij w TEN LINK.