Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem aktualnie panującego reżimu sanitarnego oraz zgodnie z zasadami określonymi w Zarządzeniu nr 22/2022 Rektora Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku z dnia 2 marca 2022 roku, znoszącym limity w zakresie ilości osób uczestniczących w charakterze publiczności w wydarzeniach organizowanych przez aMuz.
Liczba miejsc jest ograniczona. Prosimy o wcześniejsze przybycie celem obowiązkowego wypełnienia oświadczenia uczestnika.
Formularz można także POBRAĆ TUTAJ, uzupełnić, wydrukować i podpisany przynieść ze sobą na wydarzenie.
Przed wejściem na wydarzenie formularz należy wrzucić do urny przy drzwiach.
Miejsca:
Sala organowa 304 / Sala Senatu w budynku czerwonym aMuz
WykonawcY:
studenci Katedry Organów, Klawesynu, Akordeonu, Gitary i Harfy
Część pierwsza – Sala organowa 304 / godz. 12:00
Wykłady:
- Aspekty stilus fantasticus w Preludium i fudze a-moll BWV 543 J.S. Bacha
Dominik Mendak - Wybrana problematyka adaptacji utworów Jana Sebastiana Bacha na akordeon
Jakub Stefaniak - Fantazja i fuga g-moll BWV 542. Charakterystyka utworu w kontekście działalności i rozwoju warsztatu kompozytorskiego J.S. Bacha w latach 1708–1720
Kacper Karczyński
Koncert organistów:
Preludium i fuga a-moll BWV 543
wyk. Dominik Mendak
Chorały: Wenn wir in hoechsten Noten sein BWV 641; In dir ist Freude BWV 615
wyk. Marlena Neć
Chorał: Schmuecke dich o liebe Seele BWV 654
wyk. Filip Woźniak
Partita: O Gott du frommer Gott BWV 767
wyk. Jakub Maniecki
Fantazja i fuga g-moll BWV 542
wyk. Kacper Karczyński
Część druga – Sala Senatu, godz. 16:00
Koncert:
Preludium a-moll BWV 997
wyk. Zofia Marszk – gitara
Preludium i fuga E-dur BWV 854
wyk. Agnieszka Warecka – klawesyn
Preludium i fugę a-moll BWV 543
wyk. Jakub Stefaniak – akordeon
Suita lutniowa BWV 996: Prelude opracowanie na harfę M. C. Jamais
wyk. Urszula Hazuka – harfa
Suita lutniowa BWV 997: Sarabanda, Gigue, Double
wyk. Ewa Derda – gitara
Sonata G-dur na skrzypce i b.c. BWV 1021
Adagio, Vivace, Largo, Presto
wyk. Agnieszka Bujnowska – skrzypce, Karolina Borkowska-Kiss – kontrabas, Anna Karasowska – klawesyn
Część trzecia – Sala Senatu
Szymon Wieczorek – Post-capitalist landscape
wyk. Maria Hinc – klawesyn, Szymon Wieczorek – elektronika
Organizator:
Katedra Organów, Klawesynu, Akordeonu, Gitary i Harfy