Instrukcja wypełnienia szablonu plakatu (pliki do pobrania poniżej)

  1. UWAGA!!! Plik należy zapisać na urządzeniu oraz otworzyć w programie PDF (np. Adobe).
    - wersja na komputer
    - wersja na urządzenia z systemem Android
    - wersja na urządzenia z systemem iOS

    Wypełniając plakat w przeglądarce internetowej, nie zapisują się polskie znaki, pojawiają się błędy, zmienia się czcionka i projekt będzie odesłany do poprawy. 


    Po uzupełnieniu należy zapisać projekt i przesłać go na promocja@amuz.gda.pl. Po akceptacji BP plakat zostanie wydrukowany, rozwieszony w gablotach aMuz i dołączony do wydarzenia na stronie www.
  2. Na plakacie powinny znaleźć się następujące informacje/sekcje:
    - Tytuł wydarzenia, Data, Godzina, Miejsce;
    - Wykonawcy
    (ogólnie lub szczegółowo – np. Studenci Wydziału Wokalno-Aktorskiego / Studenci klasy skrzypiec prof. dra hab. Jana Kowalskiego / nazwa orkiestry lub zespołu LUB Imię Nazwisko / Imiona Nazwiska w kolejności alfabetycznej).
    UWAGA! Jeśli pedagog jest wykonawcą nie dodajemy tytułów naukowych. Imiona i nazwiska wykonawców podajemy w kolejności alfabetycznej;
    - Program
    (np. J.S. Bach, L. van Beethoven, W.A. Mozart – w kolejności alfabetycznej). UWAGA! prosimy pamiętać o odpowiednich znakach specjalnych, np. C. Saint-Saëns;
    - Koordynator
    (np. dr hab. Jan Kowalski)
    - Organizator – jeżeli na szablonie plakatu zawarte są logotypy obu instytucji (organizatorów), nie wpisujemy tego punktu
  3. Po akceptacji plakatu przez Biuro Promocji, można samodzielnie przekonwertować plik z formatu pdf na png/jpeg (by np. zamieścić plakat w social mediach).
    Darmowy konwerter w przeglądarce internetowej

W razie jakichkolwiek problemów/pytań, prosimy śmiało pisać, dzwonić lub odwiedzić nas w Biurze Promocji.

 

PLAKATY DO POBRANIA: