Instrukcja wypełnienia szablonu plakatu (pliki do pobrania poniżej)
- UWAGA!!! Plik należy zapisać na urządzeniu oraz otworzyć w programie PDF (np. Adobe).
- wersja na komputer
- wersja na urządzenia z systemem Android
- wersja na urządzenia z systemem iOS
Wypełniając plakat w przeglądarce internetowej, nie zapisują się polskie znaki, pojawiają się błędy, zmienia się czcionka i projekt będzie odesłany do poprawy.
Po uzupełnieniu należy zapisać projekt i przesłać go na promocja@amuz.gda.pl. Po akceptacji BP plakat zostanie wydrukowany, rozwieszony w gablotach aMuz i dołączony do wydarzenia na stronie www.
- Na plakacie powinny znaleźć się następujące informacje/sekcje:
- Tytuł wydarzenia, Data, Godzina, Miejsce;
- Wykonawcy
(ogólnie lub szczegółowo – np. Studenci Wydziału Wokalno-Aktorskiego / Studenci klasy skrzypiec prof. dra hab. Jana Kowalskiego / nazwa orkiestry lub zespołu LUB Imię Nazwisko / Imiona Nazwiska w kolejności alfabetycznej).
UWAGA! Jeśli pedagog jest wykonawcą nie dodajemy tytułów naukowych. Imiona i nazwiska wykonawców podajemy w kolejności alfabetycznej;
- Program
(np. J.S. Bach, L. van Beethoven, W.A. Mozart – w kolejności alfabetycznej). UWAGA! prosimy pamiętać o odpowiednich znakach specjalnych, np. C. Saint-Saëns;
- Koordynator
(np. dr hab. Jan Kowalski)
- Organizator – jeżeli na szablonie plakatu zawarte są logotypy obu instytucji (organizatorów), nie wpisujemy tego punktu - Po akceptacji plakatu przez Biuro Promocji, można samodzielnie przekonwertować plik z formatu pdf na png/jpeg (by np. zamieścić plakat w social mediach).
Darmowy konwerter w przeglądarce internetowej
W razie jakichkolwiek problemów/pytań, prosimy śmiało pisać, dzwonić lub odwiedzić nas w Biurze Promocji.
PLAKATY DO POBRANIA: